Kære patienter

På grund af sygdom vikarierer læge Elinor Sønderby for læge Claes H. Karstensen fra den 9. marts 2026 indtil videre.

Claes H. Karstensen sygemelding ophører den 27.04. og han vil være tilbage i praksis fra tirsdag den 28.04.26

Elinor Sønderby vil fortsætte hendes vikariat for Claes hver onsdag frem til slut august hvor Claes ikke vil være tilstede disse dage.

Aftalte tider hos lægen eller personalet i lægehuset varetages som planlagt mm. man hører andet.

Telefonen vil igen være åben for henvendelse alle hverdage fra 28.04.

Med venlig hilsen

Lægehuset i Højer